GRA: OUT OF THE BOX

Opis projektu

Wykorzyśmy touchpoint jakim jest opakowanie w innowacyjny sposób! Stworzyliśmy i wprowadziliśmy do masowej sprzedaży opakowanie wódki oferujące doświadczenie na granicy światów offline i online - grę planszową wzbogaconą o tryb augmented reality!

Credits
Klient:
Wyborowa
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
Touchpoint
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Wyborowa
Data publikacji:
4.03.2021
Autorzy
Copywriter:
Katarzyna Rasińska
Senior Art Director:
Jarosław Michalski
Senior Strategy Planner:
Anna Klamecka
Associate Strategy Planner:
Maciej Kaczorowski
Account Director:
Michał Kasperczyk
Account Manager:
Izabela Schoen-Wysocka
Influencer Lead:
Rafał Nalewajski
Melt:
Kuba Matyka
Melt:
Kamila Staszczyszyn
Melt:
Konrad Nowosz
Melt:
Karolina Cykowska-Halczuk
"Sokołek":
Wojtek Sokół
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.