K.I.T.T. 2020

Opis projektu

Zmaksymalizowanie zainteresowania aukcją MasterCard dla WOŚP. Przedmiot aukcji: KITT z serialu Knight Rider. Sposób: przekształcenie KITT-a z przedmiotu aukcji w prawdziwego bohatera. Efekt: dotarcie do 3,9 mln osób, wygenerowanie ponad 15 mln wyświetleń; drugi wynik wśród najczęściej wyświetlanych aukcji, drugi wynik wśród najdroższych aukcji.

Credits
Klient:
MASTERCARD
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
Tech
Kampania/ działanie społeczne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Data publikacji:
Akcja wystartowała w grudniu 2019, zakończyła się w kwietniu 2020
Autorzy
Creative Director:
Łukasz Kotliński
Creative Director:
Joanna Biernacka
Creative Group Head:
Robert Kubicki
Senior Art Director:
Kamil Borowski
Team Lead Motion Design:
Boryslaw Georgijew
Creative Technology Expert:
Anna Nowak
Creative Technologist:
Michał Pęczalski
Creative Technologist:
Rafał Zagórny
Content Creative:
Klaudia Celej
Junior Graphic Designer:
Joanna Żochowska
Senior Strategy Planner:
Maciej Gawlikowski
Group Account Manager:
Anna Trybuszewska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.