Programmatic – premiera na polskim rynku Digital OOH

Opis projektu

AMS jako pierwszy na polskim rynku reklamowym zastosował Programmatic w DOOH, łącząc rozwiązania znane z reklamy online z nowoczesnymi ekranami w mieście. Kampania dla Systemu Płatności BLIK była przełomowym wydarzeniem w branży. Została zrealizowana w modelu programatycznym i rozliczona w CPM – czyli modelu natywnym dla reklamy internetowej.

Credits
Zgłaszający:
AMS
Klient:
AMS / BLIK
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
Nowe Media
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Programmatic DOOH
Data publikacji:
12.2021
Autorzy
Dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS:
Radosław Gołąb
Communications Planner w Spark Foundry:
Paulina Kujawa-Sosnowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.