Rytuał Uśmiechu - koncept budowy doświadczeń pacjenta stomatologicznego

Opis projektu

CELE: oswojenie lęków związanych wizytą u stomatologa, lojalizacja pacjentów. GRUPA: Szeroka. Przychodzą do dentysty za rzadko i za późno, 56%określa wizytę jako "przykra konieczność". EFEKT: stworzenie konceptu Rytuału Uśmiechu, którego celem jest poprawa komfortu emocjonalnego pacjentów za sprawą wnętrz, komunikacji i kreowania doświadczeń.

Credits
Zgłaszający:
Medicover Stomatologia
Klient:
MARKA: Medicover Stomatologia
Kategoria:
Innowacje w biznesie
Podkategoria:
Customer Experience
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Usługi stomatologiczne
Data publikacji:
Wdrożenie od Q2 2021
Autorzy
Dyrektor Marketingu i Komunikacji:
Marta Halska
Kierownik Działu Doświadczeń Pacjenta:
Joanna Zienkiewicz
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Stomatologicznej:
Bartosz Biesiekierski
Dyrektor Zarządzająca Pionu Usług Stomatologicznych:
Wioletta Januszczyk
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.