Eco-Friendly Video Display

Opis projektu

Czy wiesz, że branża reklamy online generuje nawet 60 mln ton CO2 rocznie? W tej kampanii wprowadziliśmy innowacyjny format reklamowy, który dzięki optymalizacji na poziomie kreacji i sposobu jej wyświetlania ma skuteczność video, otwiera dostęp do zasobów standardowych formatów display, obniża koszty kampanii i dba o środowisko. Fajnie, prawda?

Credits
Zgłaszający:
Media Direction OMD
Klient:
PepsiCo / Lay's
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
Formaty reklamowe
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Lay's Nature
Data publikacji:
11 października 2021
Autorzy
Communications Manager:
Maciej Gołąbowski
Account Director:
Agnieszka Bobrowska
Co-founder:
Kristofer Ljungdahl
Global Creative Account Director:
Ole Peder Henriksen
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.