Najwięksi fani Drwala

Opis projektu

Burger Drwala, który pojawia się w McDonald’s tylko na kilka tygodni, stał się synonimem lepszej strony zimy. Gdy znika, fani burgera domagają się jego powrotu pod każdym postem! Dlatego w tym roku to oni stali się głównymi bohaterami kampanii – podczas wyjątkowego wydarzenia Drwal, na którego czekali cały rok, przeniósł ich na lepszą stronę zimy.

Credits
Zgłaszający:
DDB Warszawa
Klient:
McDonald's
Kategoria:
Innowacje w komunikacji
Podkategoria:
Event & Instalacja
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Burger Drwala
Data publikacji:
24/11/2021
Autorzy
Executive Creative Director, DDB Warszawa:
Zuzanna Duchniewska-Sobczak, Maciej Waligóra
Senior Art Director, DDB Warszawa:
Katarzyna Jarecka
Senior Copywriter, DDB Warszawa:
Jakub Skitek
Senior Strategic Planner, DDB Warszawa:
Paulina Maćczak
Strategy Director, DDB Warszawa:
Małgorzata Majcher
Account Director, DDB Warszawa:
Magdalena Lenartowicz
Account Manager, DDB Warszawa:
Urszula Łysenko
Project Manager, DDB Warszawa:
Joanna Milewska
Brand Marketing Manager, McDonald's:
Jakub Strutyński
Agency Producer, DDB Warszawa:
Anna Mogilnicka-Pojda
Production Company:
Papaya Films
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.