#MYSANCTIONS

Opis projektu

Kampania #mysanctions była oddolną inicjatywą podmiotów mediowych oraz NGO’s, która miała zwrócić uwagę na fakt, że pomimo sankcji kraje Unii Europejskiej wciąż kupują paliwa kopalne z Rosji. W tym samym czasie każdy z nas mógł w bardzo prosty sposób wprowadzić swoje własne oddolne “sankcje”, a sama kampania powstała jako open source.

Credits
Zgłaszający:
MOLECULAR creative
Klient:
Lata Dwudzieste, TV3
Kategoria:
COMMUNICATION - Społeczne
Podkategoria:
J. PR - Społeczne
J1. Product / Brand / Purpose
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
sankcje
Data publikacji:
07/04/2022
Autorzy
Executive Creative Director:
Bartek Klimaszewski
Senior Art Director :
Janka Szwykowska
Senior Copywriter:
Filip Kurkiewicz
Head of Design:
Adam Kieres
Design:
Marta Adamkowska
Account Supervisor:
Magda Eljasz
Director Of Business Development:
Radosław Miklaszewski
Produkcja:
Papaya Films
Reżyseria:
Daniel Jaroszek
Producent:
Paweł Bodnarowicz
Klient:
Mateusz Galica / Lata Dwudzieste
Klient:
Jan Wykrytowicz / TV3 Group
secnewgate:
Sebastian Hejnowski
Business Director:
Radek Miklaszewski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.