Kampania Znaj Ryzyko

Opis projektu

Seria ilustrowanych outdoorów pokazujących konsekwencje ryzyk po alkoholu. Grafiki mają przyciągać wzrok i pokazywać perspektywę upojonej osoby. Kampania nie pozwala przejść obok siebie obojętnie dając do myślenia Warszawiankom i Warszawiakom.

Credits
Zgłaszający:
Cechowicz Tobiasz
Współzgłaszający:
Adam Sierociński
Klient:
Studio Psychologii Zdrowia
Kategoria:
CRAFT
Podkategoria:
C. ILUSTRACJA
C3. Outdoor
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kampania Outdoorowa
Data publikacji:
01/09/2021
Autorzy
Copywriter:
Adam Sierociński
Copywriter:
Kamil Gamza
Art Director/Ilustrator:
Tobiasz Cechowicz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.