The Impossible Parade

Opis projektu

Polska jest najbardziej homofobicznym krajem w Unii Europejskiej. 32 gminy nadal pozostają strefami wolnymi od LGBT. Aby okazać wsparcie lokalnej społeczności stworzyliśmy The Impossible Parade, czyli pierwsze wirtualne marsze równości w każdej z tych miejscowości. Celem jest zmiana prawa - marsze pozostaną w tych gminach chwili zniesienia uchwał.

Credits
Zgłaszający:
180heartbeats + JUNG V. MATT
Klient:
Kampania Przeciw Homofobii
Kategoria:
TECHNOLOGY
Podkategoria:
A. Technology in communication
A3. Out of Home / Public spaces
Nagroda:
Brąz
Produkt:
The Impossible Parade
Data publikacji:
23/06/2022
Autorzy
Exective Creative Director & Partner / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Michał Sęk
Creative Director /180heartbeats + JUNG v MATT:
Tomasz Bujok
Social Media Supervisor /180heartbeats + JUNG v MATT:
Sylwia Rytel
Brand Communication Director /180heartbeats + JUNG v MATT:
Jagoda Prętnicka-Markiewicz
PR and Communications Manager KPH:
Cecylia Jakubczak
Head of Design/ 180heartbeats + JUNG v MATT:
Anna Ocipińska
Business Director / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Jacek Karolak
Social Media Manager / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Adrianna Kosmala
Project Management Supervisor / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Adrian Jaskulski
Business & Experience Marketing Director / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Kamil Caliński
Business & Experience Marketing Director / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Łukasz Deoniziak
Junior Event Manager / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Joanna Bijata
Junior Event Manager / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Bartosz Skalik
AR Art Direction / 180heartbeats + JUNG v MATT:
Adrian Zwierzyński
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.