Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival 2022

Opis projektu

Strefa Stranger Things na OWF 2022 to interaktywne doświadczenie przejścia uczestników festiwalu w świat serialowej Drugiej Strony. Wizualizując systemy złożone połączone z sensorami (prędkość jazdy, siła podmuchu) daliśmy uczestnikom poczucie zanurzenia się w generowanym świecie, inspirowanym estetyką “Stranger Things”.

Credits
Zgłaszający:
Plej
Współzgłaszający:
Netflix, No Loop
Klient:
Netflix
Kategoria:
TECHNOLOGY
Podkategoria:
A. Technology in communication
A8. Events
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Stranger Things 4
Data publikacji:
03/06/2022
Autorzy
Marketing Partnerships:
Stefan Nabiałczyk/ Netflix
Marketing Partnerships Creative:
Gosia Nierodzinska/ Netflix
PR:
Anna Kot/ Netflix
CSR & Sponsorship Director:
Anna Kowalik - Mizgalska/ Orange
Communication & CSR expert:
Karolina Zaleska/ Orange
:
Szymon P. Pepliński/ No Loop
:
Wiesław Bratkowski / No Loop
Senior Event Manager:
Magda Andrzejewska/ Plej
Event Manager:
Anna Siek/ Plej
Head of Technical Productions:
Krzysztof Markowski/ Plej
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.