''Biała godzina"

Opis projektu

Pandemia, inflacja, nadchodząca wojna. Wszyscy chcą oszczędzać na czarną godzinę, a ING wyszło krok naprzód i zachęcało, żeby oszczędzać na BIAŁĄ godzinę. Na to, co chcemy, żeby się stało.

Credits
Zgłaszający:
Brain
Klient:
ING Bank Śląski
Kategoria:
M. CREATIVE STRATEGY
Podkategoria:
M1. Insight konsumencki
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Oszczędności
Data publikacji:
25/12/2022
Autorzy
Creative Director & Partner:
Asiya Malinowska
Senior Copywriter:
Iza Kotlińska
Art Director:
Paweł Bijak
Client Partner:
Agnieszka Zubrzycka
Dyrektor Banku Communication and Brand Experience:
Barbara Pastreczyk
Strategy Director:
Stanisław Kijowski
Principal Expert:
Magdalena Horzela
Marketing Expert:
Barbara Deszcz
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.