Matura z WF-u

Opis projektu

Polskie dzieci tyją najszybciej w Europie, a plaga zwolnień z WF-u pogłębia skalę zjawiska. Dla polskiego szkolnictwa WF to przedmiot drugiej kategorii. Na serio traktujemy tylko przedmioty maturalne, więc zaproponowaliśmy, aby i WF włączyć do tej puli. Wszystko po to, aby przywrócić WF-owi należytą rangę, tak, aby wreszcie chciało się na nim być.

Credits
Zgłaszający:
Przestrzeń
Klient:
Decathlon
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
C. PRINT & PUBLISHING
C5. Use of Print
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Decathlon
Data publikacji:
23/04/2023
Autorzy
Creative:
Piotr Żarczyński
Creative:
Tomasz Wiśniewski
Creative Director:
Tomasz Misiukiewicz
Creative Director:
Karolina Kałużna
Group Client Leader:
Aleksandra Kiełbasińska
Project Leader:
Agata Lenartowicz
Project Leader:
Anita Wasiak
Strategy Director:
Mateusz Cukierski
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.