Umieranie jest częścią życia

Opis projektu

Jak zbudować long-termowy format komunikacji, który zmienia postrzeganie trudnego tematu umierania, a do tego namówić Polaków do wspierania hospicjum przy okazji rozliczenia 1%. Właśnie tego staraliśmy się dokonać w kampanii dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne św Krzysztofa. Przy okazji zbierając największą kwotę 1% w historii fundacji.

Credits
Zgłaszający:
Grey Group Poland
Klient:
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Kategoria:
M. CREATIVE STRATEGY - Społeczne
Podkategoria:
M3. Strategia Long-Term - Społeczne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
1% podatku
Data publikacji:
01/01/2021
Autorzy
Chief Executive Officer:
Adam Śmiłowski
Executive Creative Director:
Jakub Korolczuk
Senior Copywriter:
Maciej Krawczyk
Senior Art Director:
Beata Kotnowska
Account Supervisor:
Julia Czerniuk
Account Supervisor:
Anna Jóźwiak
Editor:
Sylwester Mocur
:
:
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.