Frakta Dsgn 23

Opis projektu

Gen-Z uwielbia pop-kulturowe mixy. Dla nich moda nie ma ograniczeń. Dlatego w kampanii #IKEAStarterPack zaprojektowaliśmy kostiumy inspirowane kultową, niebieską torbą FRAKTA. Futro stworzone z jej ramiączek, puchowe, przestrzenne elementy czy narzuta z pluszaków, stały się obiektem pożądania Zetek i z digitalu trafiły do Experience Boxów w IKEA.

Credits
Zgłaszający:
VML
Współzgłaszający:
Spokój Film
Klient:
IKEA
Kategoria:
Craft - B. VIDEO
Podkategoria:
B5. Costume Design
BRANDED
Nagroda:
Srebro
Produkt:
akcesoria wnętrzarskie IKEA
Data publikacji:
15/05/2023
Autorzy
Projekt kostiumów:
Sebastian Tokarczyk, Paulina Surma
Kostiumograf:
Sebastian Tokarczyk
Asystent Kostiumografa::
Mikołaj Wojnar
Senior Art Director:
Paulina Weisgerber
Copywriter:
Dorota Piekarska
Creative Director:
Natalia Borawska
Producentka:
Magdalena Michalska
Client Service:
Aleksandra Maleszyk
Produkcja / Spokój Film:
Jan Szczeniowski
Kierowniczka Produkcji / Spokój Film:
Dominika Głuchowska
Asysten Produkcji:
Maria Malinowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.