Rycerze

Opis projektu

Pranie. Codzienny obowiązek. Równie ekscytujący i równie nieunikniony jak płacenie podatków. W ciągu całego życia zrobisz pranie 17 000 razy. I nikt nie chce o tym słuchać. A jednak, dzięki niestandardowemu podejściu udało nam się stworzyć reklamę proszku do prania, którą pokochali konsumenci i która podniosła sprzedaż o niebotyczne procenty.

Credits
Zgłaszający:
FCB&theMilkman
Klient:
Clovin S.A
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
A. VIDEO
A1. TV or Cinema Commercial
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Purox
Data publikacji:
29/03/2023
Autorzy
Dyrektor Kreatywna :
Małgorzata Drozdowska
Dyrektor Kreatywna:
Agnieszka Klimczak
Vice President Sales & Marketing Clovin:
Bartosz Woźnicki
Buissness Marketing Manager Clovin:
Grzegorz Mościbrocki
Reżyser:
Kuba Michalczuk
Digital Marketing & E-Commerce Manager:
Przemysław Czyżewski
Account Director:
Monika Sosnowska
Producent Papaya Films:
Kamila Zawada
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.