ZWROT O POMOC

Opis projektu

W Dzień Walki z Depresją Answear i Można Zwariować zmienili UX przesyłek umieszczając dodatkowy formularz zwrotu. Był to „Zwrot o Pomoc”. W ciągu zaledwie 3 dni 7500 paczek zamieniło się w 10 mln wyświetleń materiałów edukacyjnych od Można Zwariować oraz dało dostęp do darmowej pomocy psychologicznej, która przełożyła się na liczne zwroty o pomocy.

Credits
Zgłaszający:
Feeders Agency
Klient:
Answear, Można Zwariować
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
I. DIRECT AND TARGETING
I1. Print / Mailing
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Answear
Data publikacji:
23/02/2023
Autorzy
Dyrektorzy Kreatywni:
Lukasz Szczybelski & Jakub Sagan
Można Zwariować:
Cleo Ćwiek, Ania Cyklińska
Account Manager:
Olek Malinowski
Account Managerka:
Julia Coganianu
Answear.com:
Anna Szwec, Anna Maria Kobiela, Katarzyna Kaczmarczyk
Senior Art Directorka:
Monika Braksal
Head of Art:
Bodo Kaniewski
Creative Lead:
Paweł Szlęk
Strategy Directorka:
Joanna Sagan
Associate Creative Director:
Adam Sierociński
Graphic Designerka:
Zuzanka Gałczyńska
Account Managerka:
Magda Trzebieniak
Montion Designer:
Vladi Kravets
Influencer Marketing & Social Media:
Zuzanna Mielczarska
Account Supervisor:
Basia Kropidłowska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.