Hydrostacja.fm

Opis projektu

Hydrostacja.fm, to z jednej strony „ogród botaniczy”, a z drugiej internetowa „rozgłośnia radiowa”, w której muzyka płynie prosto z przyrody, a potok słów ma źródło w trosce o wodę.  To hydroponiczna uprawa roślin, połączona z zaawansowaną technologią uczenia maszynowego oraz autorskimi algorytmami, by stworzyć medium do komunikacji i dialogu.

Credits
Zgłaszający:
Dentsu Creative
Klient:
Zarząd Zieleni m. st. Warszawy w Dzielnicy Wisła
Kategoria:
TECHNOLOGY
Podkategoria:
B. Creative Tech
B2. Experimental
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
n/a
Data publikacji:
22/04/2023
Autorzy
Creative Director:
Łukasz Kotliński
Creative Group Head:
Anna Nowak
Creative Technologist:
Łukasz Skwara
Creative Technologist:
Michał Pęczalski
Creative Technologist:
Rafał Zagórny
Content Creative Manager:
Piotr Kalata
Copywriter:
Łukasz Kowalski
Project Manager:
Monika Greszta
Program Manager:
Dorota Cymkiewicz
Senior Copywriter:
Aleksandra Nyc
Art Director:
Grzegorz Redko
Senior Motion Designer:
Sebastian Grzywa
Integrated Strategy Lead:
Maciej Podgórski
Technology Team Leader:
Kamil Jaszczuk
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.