Nowa typografia marki Żywiec

Opis projektu

Na potrzeby relaunchu marki Żywiec zaprojektowaliśmy zupełnie nową typografię, dzięki której Żywiec zyskuje wyrazistość, staje się bardziej autentyczny i lepiej rozpoznawalny. Logotyp, wszystkie znaki submarek oraz korporacyjny krój pisma zostały wykreślone zupełnie od podstaw.

Credits
Zgłaszający:
Touchideas
Klient:
Grupa Żywiec S.A.
Kategoria:
DESIGN
Podkategoria:
E. TYPOGRAPHY
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Piwo Żywiec
Data publikacji:
08/03/2023
Autorzy
Creative Director:
Marta Szymkowiak
Creative Director:
Krzysztof Szwedowski
Head of Innovation:
Marcin Kygier
Strategy:
Bartłomiej Serafiński
Head of Client Service:
Bartosz Urbanke
Type Designer:
Mateusz Machalski
Senior Brand Manager:
Anna Owczarska
Dyrektorka marketingu marki Żywiec:
Marta Kuropatwińska Dyrektorka marketingu marki Żywiec
Dyrektorka marketingu w Grupie Żywiec:
Anna Werstler
Junior Brand Manager :
Aleksandra Nowik
Senior Brand Manager:
Monika Straszak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.