TO JEST KRZYŻÓWKA "40 MAŁOMIASTECZKOWYCH" BĘDĄCA CZĘŚCIĄ KAMPANII PROMOCYJNEJ TRZECIEGO (3.) ALBUMU DAWIDA PODSIADŁO PT. „MAŁOMIASTECZKOWY"

Opis projektu

Część kampanii trzeciego albumu Dawida Podsiadło, której osią był charakterystyczny język wizualny, który z okładki stał się punktem wyjścia do całej komunikacji. 40 billboardów w kraju zostało zamienionych na „40 Małomiasteczkowych" haseł do krzyżówki, która w formie muralu pojawiła się w Warszawie. Hasła do niej zgadywali mieszkańcy tych miast.

Credits
Zgłaszający:
Muzk Management
Klient:
Dawid Podsiadło
Kategoria:
Communication
Podkategoria:
D. OUT OF HOME
D3. Billboard
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Płyta „Małomiasteczkowy"
Data publikacji:
26/11/2018
Autorzy
Art Director:
Bartłomiej Walczuk
Copywriter:
Bartłomiej Walczuk
Designer:
Bartłomiej Walczuk
Copywriter:
Rafał Grobel
Project Manager:
Rafał Grobel
Artist Manager / Managing Director:
Maciej Woć
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.