Chyba że prasowaniem

Opis projektu

Na rynku zdominowanym przez komunikaty racjonalne postawiliśmy na insight emocjonalny. Reasearch pokazał nam jasno, że konsumenci odbierają pranie jako czynność wyjątkowo nudną i męczącą... zaraz po prasowaniu. Dlatego w tym roku Purox w kampanii stanął po stronie tych, którzy muszą borykać się nie tylko z praniem, ale i prasowaniem.

Credits
Zgłaszający:
OK Human
Klient:
Clovin S.A.
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
A. VIDEO
A1. TV or Cinema Commercial
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Purox
Data publikacji:
20/05/2024
Autorzy
Creative Partner OK HUMAN:
Agnieszka Klimczak
Creative Partner OK HUMAN:
Małgorzata Drozdowska
Vice President Sales &Marketing Clovin S.A.:
Bartosz Woźnicki
Business Marketing Manager Clovin S.A:
Grzegorz Mościbrocki
Digital Marketing &E-Commerce Manager Clovin S.A.:
Przemysław Czyżewski
Key Account Manager Clovin S.A.:
Justyna Daniluk
Producent Papaya Films:
Kamila Zawada
reżyser:
Kuba Michalczuk
postproduction:
Vein
dom produkcyjny:
Papaya Films
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.