Cokolwiek masz dzisiaj w plamach

Opis projektu

Od 50 lat reklamy proszków do prania posługują się tymi samymi kodami. Purox w swoich kampaniach 2023 i 2024 złamał wszystkie zasady i kody kategorii, tworząc humorystyczną i abstrakcyjną platformę opartą na epickich bohaterach zamiast zatroskanych matek i... wygrał. Purox z niszowej marki stał się marką nr 1 w Polsce wsród proszków do prania.

Credits
Zgłaszający:
OK Human
Współzgłaszający:
Agnieszka Klimczak
Klient:
Clovin S.A.
Kategoria:
M. CREATIVE STRATEGY
Podkategoria:
M1. Insight konsumencki
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Purox
Data publikacji:
04/07/2023
Autorzy
Creative Partner OK Human:
Agnieszka Klimczak
Creative Partner, OK Human:
Malgorzata Drozdowska
Vice President Sales&Marketing Clovin S.A.:
Bartosz Woźnicki
Business Marketing Manager Clovin S.A:
Grzegorz Mościbrocki,
Digital Marketing & E-Commerce Manager Clovin S.A:
Przemysław Czyżewski
Key Account Manager Clovin S.A.:
Justyna Daniluk
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.