#MakNaTikToku – Launch kanału McDonald's na TikToku

Opis projektu

Na TikToku wszyscy już są, wszyscy wszystko widzieli. McDonald's miał jedną szansę, żeby zaistnieć… i musiał zaskoczyć Zetki. #MakNaTikToku to kampania tylko i aż o tym, że Mak jest na TikToku, która przez niespodziewaną bezpośredniość, dosłowność i sporą dozę absurdu idealnie wpisała się w charakter platformy i abstrakcyjny humor grupy docelowej.

Credits
Zgłaszający:
dentsu creative
Klient:
McDonald's Polska
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
E. ONLINE
E3. Social Activations
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Kanał McDonald’s na TikToku
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.