Zawód? Po 50tce to już tylko uczucie

Opis projektu

Już za kilka lat kluczową grupową dla rynku pracy będą osoby po 50. roku życia. Ale stereotypowe postrzeganie „starszych” i kult młodości sprawiają, że tzw. silversi są ignorowani na rynku pracy. Brak rąk do pracy – to jeden powód, by działać. Ale ważniejszy: to brak świadomości, jak wiele jeszcze tracimy nie doceniając tej części społeczeństwa.

Credits
Zgłaszający:
Przestrzeń
Współzgłaszający:
OLX Polska
Klient:
Olx Praca
Kategoria:
M. CREATIVE STRATEGY
Podkategoria:
M1. Insight konsumencki
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Serwis Ogłoszeń z ofertami pracy Olx Praca
Data publikacji:
22/01/2024
Autorzy
creative Przestrzeń:
Tomasz Wiśniewski
creative Przestrzeń:
Piotr Żarczyński
strategist Przestrzeń:
Matuesz Cukierski
creative director Przestrzeń:
Karolina Kałużna
creative director Przestrzeń:
Tomasz Misiukiewicz
client leader Przestrzeń:
Mateusz Ciećwierski
Commercial Activity Manager OLX Polska:
Łukasz Borowicz
Marketing Director OLX Polska:
Filip Fiedorow
marketing communication team manager w OLX Polska:
Michał Wiśniewski
Senior Marketing Specialist  OLX Polska:
Jolanta Święcicka
Lead Graphic Designer OLX Polska:
Łukasz Fabiś
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.