Influenserzy (BA!)ROKU

Opis projektu

Przeprowadzona w 100% w social mediach kampania promocyjna serialu Netflix “1670” to połączenie pozornie sprzecznych obserwacji z odważnym pomysłem, który osadza świat XVII-wiecznej szlachty w kontekście aktualnych trendów. Social media stają się naturalnym przedłużeniem produkcji, która pokazuje, że historia jest bardziej aktualna niż sądzimy.

Credits
Zgłaszający:
Altavia Kamikaze + K2
Klient:
Netflix
Kategoria:
ENTERTAINMENT
Podkategoria:
BRANDED ENTERTAINMENT
H4. Branded Social Media Content
Nagroda:
Złoto
Produkt:
serial "1670"
Data publikacji:
13/12/2023
Autorzy
Creative copywrighter:
Rafał Wójcicki / Altavia Kamikaze + K2
Senior art director:
Marcin Polakowski / Altavia Kamikaze + K2
Creative manager:
Anna Sierakowska - Nikiel / Altavia Kamikaze + K2
Junior project manager:
Michał Jurkowski - Piechucki / Altavia Kamikaze + K2
Strateżka:
Katarzyna Bąba / Altavia Kamikaze + K2
Klient:
Netflix
Produkcja:
Papaya Films
Postprodukcja:
Lunapark
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.