FISHING FOR DATA

Opis projektu

Katastrofa na Odrze ujawniła, że w Polsce nie istnieje skuteczny monitoring rzek. Dlatego powstał projekt #WPŁYWOWI, który w myśl trendu citizen science, łączy ludzi w społeczną sieć do zbierania danych. Zaangażowaliśmy wędkarzy dając im możliwość otrzymania spławika AGUARD® badającego zasolenie wody, który łączy się z aplikacją zbierającą dane.

Credits
Zgłaszający:
Publicis Warsaw
Współzgłaszający:
Bank BNP Paribas, HAVAS Media
Klient:
Bank BNP Paribas
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
G. INTEGRATED CAMPAIGNS
G2. Activation Campaigns
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Konto z Kartą dla Wpływowych
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.