Tip the journalist

Opis projektu

"Tip the journalist” to innowacyjne podejście do tematu płacenia za treści w internecie. Internauci dostali możliwość zostawienia dziennikarzom portalu napiwku w dowolnej kwocie za konkretny materiał. Co ważne, "Tip" trafia do dziennikarza, nie do wydawcy medium. To odwrócenie dotychczasowego modelu kontrybucji, gdzie zazwyczaj wspiera się medium.

Credits
Zgłaszający:
naTemat.pl
Klient:
naTemat.pl
Kategoria:
Innowacje w mediach
Podkategoria:
A. Nowe media + formaty mediowe / wydawnicze
Kampania/ działanie komercyjne
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Innowacyjny system napiwków dla dziennikarzy
Data publikacji:
27/09/2023
Autorzy
redaktor naczelny, członek zarządu:
Michał Mańkowski
redaktor wicenaczelna :
Milena Bryła
head of SEO:
Janusz Omyliński
dyrektor kreatywny:
Damian Borecki
head of IT:
Marek Roj
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.