#VOLVOLOVE

Opis projektu

Nowy sposób zamawiania jazd testowych. Po raz pierwszy w historii wykorzystaliśmy Instagram jako narzędzie do zamawiania jazd testowych. Wystarczyło otagować profil Volvo Car Poland w miejscu gdzie mamy dostarczyć auto. Bez konieczności dzwonienia, umawiania się z dealerem, wypełniania formularzy i stania w korkach w drodze do salonu.

Credits
Zgłaszający:
Grey Group Poland
Klient:
Volvo Car Poland
Kategoria:
Communication
Podkategoria:
I. DIRECT
I5. Use of Social & Digital Platforms in Direct Communication
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Jazdy testowe Volvo
Data publikacji:
14/02/2019
Autorzy
Creative Chairman:
Jakub Korolczuk
Marketing Director:
Michał Krejza
Creative Head BTL&Design:
Miro Charkot
Copywriter:
Maciej Krawczyk
Designer:
Małgorzata Bartosik
Account Manager:
Agata Pamięta
Junior Account Manager:
Magdalena Jerzewska
White Bits:
Paweł Stępniak, Anna Prokop, Julita Wojciechowska, Maciej Sawicki
Mindshare Polska:
Piotr Kołpak, Anna Milewska, Małgorzata Olszewska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.