Instalacja panGenerator - Męskie Granie 2019

Opis projektu

Z okazji 10 edycji Męskiego Grania, stworzyliśmy we współpracy z kolektywem panGenerator interaktywną instalację. Przenieśliśmy do rzeczywistego świata hasło przewodnie edycji "Ż muzyką". Umożliwiliśmy interakcję z instalacją rekordowej 80-tysięcznej publiczności stawiając tym samym symboliczną kropkę nad "Ż".

Credits
Zgłaszający:
2012
Współzgłaszający:
panGenerator
Klient:
Grupa Żywiec S.A.
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
D. OUT OF HOME
D7. Interactive Experience
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Męskie Granie
Data publikacji:
07/06/2019
Autorzy
Senior Account Manager:
Monika Domagała
Creative Director:
Maciej Marasek
Art director:
Kaja Dobrzańska
Copywriter:
Adrianna Hochmańska
Strategy Dircector:
Barbara Niedziela
panGenerator:
Jakub Koźniewski
panGenerator:
Krzysztof Cybulski
panGenerator:
Krzysztof Goliński
Junior Brand Manager Męskie Granie:
Dorota Nowakowska
Żywiec Brand Manager:
Ewa Kierlik
Marketing Director :
Małgorzata Lubelska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.