Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków

Opis projektu

Żubr - najpopularniejsze piwo w Polsce, przeprowadził akcję, której celem była ochrona zagrożonych gatunków. Aby uzmysłowić Polakom skalę zagrożenia, na 3 miesiące ikona marki - Żubr zniknął z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca wilkowi, rysiowi i sóweczce. W ramach akcji Żubr przeznaczył 1 000 000 złotych na rzecz ochrony tych 3 gatunków.

Credits
Zgłaszający:
BNA
Klient:
Kompania Piwowarska
Kategoria:
DESIGN
Podkategoria:
B. PACKAGING
B2. Drinks
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Piwo Żubr
Data publikacji:
01/08/2019
Autorzy
nadzór kreatywny i strategiczny:
Marcin Jurczak
Designer:
Tatiana Roslyak
Ilustrator:
Robert Pawlicki
DTP Designer:
Jacek Stankiewicz
Project Manager:
Lucyna Zych
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.