Tomek Albin „Nowe perspektywy”

Opis projektu

„Nowe perspektywy”, galeria polskich miast Tomka Albina dla ŠKODA POLSKA, to niecodzienny projekt. 30 zdjęć z 6 miast. Całkowita wolność twórcza. Liczba sfotografowanych aut: 0. Cel kampanii: poznaj perspektywę Tomka Albina i sam odkryj miasto na nowo.

Credits
Zgłaszający:
dentsu
Współzgłaszający:
ŠKODA POLSKA
Klient:
ŠKODA POLSKA
Kategoria:
CRAFT
Podkategoria:
D. PHOTOGRAPHY
D1. for Advertising
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Jazdy próbne
Data publikacji:
10/11/2019
Autorzy
fotograf:
Tomek Albin
senior art director:
Łukasz Żuławski
senior copywriter:
Robert Kubicki
creative director:
Joanna Biernacka
creative director:
Łukasz Kotliński
senior account manager:
Łukasz Kazimierczak
group account manager:
Jan Zagrodzki
head of TV production department:
Magdalena Gierej
kierownik działu komunikacji:
Łukasz Matyla
Account Executive:
Aleksander Ilcewicz
Dom produkcyjny/Branch Creative:
Adam Wiaderek i Agnieszka Zadęcka
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.