BUM

Opis projektu

Nc+ zmienia się w CANAL+ - markę kojarzoną od zawsze z filmami i serialami. Rebranding powinien również odbyć się w filmowy sposób. Tak też się stało. Znany z reklam NC+ gang planuje dokonać spektakularnego i zuchwałego napadu na jubilera jednak przypadkiem dokonuje rebrandingu. Równie spektakularnego i zuchwałego.

Credits
Zgłaszający:
Havas Warsaw
Klient:
Platforma CANAL+
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
A. VIDEO
A1. TV or Cinema Commercial
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Platforma CANAL+
Data publikacji:
03/09/2019
Autorzy
Dyrektor Kreatywny oraz copywriter:
Marcin Mroczek
Senior Art Director:
Andrzej Błachut
Senior Strategic Planner:
Jan Barański
Head of Production Department :
Agnieszka Wiewiórska
Account Supervisor:
Dorota Omelańczuk
Dom produkcyjny:
Dynamo
reżyseria:
Bartosz Ignaciuk
Dom postprodukcyjny:
Delapost
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.