Kropka nad Ż / LIGHTWAVES

Opis projektu

Interaktywna instalacja świetlna stworzona na potrzeby 10 edycji Męskiego Grania, przenosząca do rzeczywistego świata hasło przewodnie edycji "Ż muzyką". Najprawdopodobniej największa outdoorowa instalacja interaktywna w Polsce.

Credits
Zgłaszający:
panGenerator
Współzgłaszający:
Agencja 2012
Klient:
Grupa Żywiec
Kategoria:
TECHNOLOGY
Podkategoria:
A. CREATIVE TECH
A2. Creative Use of New / Original Technology
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Instalacja interaktywna
Data publikacji:
13/07/2019
Autorzy
panGenerator:
Jakub Koźniewski
panGenerator:
Krzysztof Cybulski
panGenerator:
Krzysztof Goliński
Agencja 2012:
Monika Domagała
Agencja 2012:
Maciej Marasek
Agencja 2012:
Barbara Niedziela
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.