Branding DROŻDŻ

Opis projektu

Drożdż to warszawski bar zorganizowanym wokół pizzy, piwa i pieczywa. Osiagnięcie maksymalnej spójności identyfikacji wizualnej z charakterem wnętrza, językiem komunikacji i niepretensjonalnym klimatem miejsca było najistotniejszym celem w pracy nad brandingiem.

Credits
Zgłaszający:
Drożdż
Współzgłaszający:
Drożdż
Klient:
Drożdż
Kategoria:
DESIGN
Podkategoria:
A. BRAND IDENTITY
A2. Brand Identity Creation
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Branding DROŻDŻ
Data publikacji:
24/09/2019
Autorzy
klient:
bar DROŻDŻ
Creative & Art Director:
Marta Czuban
Creative & Art Consulting:
Michał Małolepszy
Social Media Manager:
Zofia Kurczych
Architekt:
Tomasz Czuban
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.