Allegro x Quebonafide (CTK Creeps)

Opis projektu

Siedmiominutowy film w konwencji programu MTV Cribs ukazuje fikcyjny dom rapera Quebonafide, który promując płytę wcielił się w samego siebie sprzed kilkunastu lat. W atmosferze grozy i groteski artysta pokazuje jak mieszka dokonując nachalnego product placementu produktów z Allegro. Film łączy akcję artystyczną i reklamę w real-time communication.

Credits
Zgłaszający:
grobel.co
Współzgłaszający:
Extra Ball Agency
Klient:
Allegro
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
H. BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT
H8. Use of Talent / Use of Influencer
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Przekrój oferty produktowej serwisu dla młodych klientów
Data publikacji:
27/03/2020
Autorzy
Creative Director:
Maciej Woć
Creative Director:
Rafał Grobel
Talent Consultant:
Wojtek Sokół
Talent:
Quebonafide
Director:
Daniel Jaroszek
Director of Photography:
Michał Dąbal
Copywriter:
Jacek Markiewicz
Client:
Adam Szałamacha
Client:
Justyna Kulpa
Client:
Magdalena Mieszawska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.