"Gdy to się skończy"

Opis projektu

RTM napisany przez prawdziwych ludzi. W szczycie pandemicznego niepokoju i milczenia 99 proc. marek w kwietniu/maju 2020 zrobiliśmy outdoorową kampanię "ku pokrzepieniu serc" wyświetlając na billboardach (i socialach) nie nasze, wykreowane copy, a chwytające za serce plany rzeczywistych Polaków i Polek na czas "gdy TO się skończy".

Credits
Zgłaszający:
Gazeta.pl
Współzgłaszający:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Klient:
Gazeta.pl / BNP Paribas Bank Polska S.A.
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
D. OUT OF HOME
D3. Billboard
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Wizerunek Gazeta.pl / BNP Paribas Bank Polska S.A.
Data publikacji:
10/04/2020
Autorzy
Dyrektorka Działu Rozwoju Marki Gazeta.pl:
Marzena Szkolak
Graficzka Gazeta.pl:
Marta Kondrusik
Grafik Gazeta.pl:
Patryk Domożych
Dział Rozwoju Marki Gazeta.pl:
Magda Karpińska
Dział Rozwoju Marki Gazeta.pl:
Monika Paczka
Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego BNP Paribas Bank Polska S.A.:
Dariusz Maciołek
Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej BNP Paribas Bank Polska S.A.:
Agnieszka Konarzewska
Starszy Manager ds. Komunikacji Marketingowej BNP Paribas Bank Polska S.A.:
Iwona Jarosińska-Opiela
Manager ds. Mediów BNP Paribas Bank Polska S.A.:
Marek Zaborowski
Ekspert ds. Marketingu Online BNP Paribas Bank Polska S.A.:
Iwona Wojtaszewska
Dyrektor kreatywny Gazeta.pl:
Rafał Madajczak
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.