"Rozmyty salon"

Opis projektu

Prawie połowa Polaków nie bada wzroku regularnie. To poważny problem społeczny. Z okazji Światowego Dnia Wzroku, VE zainicjował debatę na ten ważki temat. Aby wzbudzić zainteresowanie "zdegradowaliśmy" salon VE. Wszystkie drukowane materiały w salonie stały się nieostre. Tego dnia każdy mógł bezpłatnie zbadać wzrok w salonach VE w całej Polsce.

Credits
Zgłaszający:
Walk Creative
Współzgłaszający:
best regards_prdctn
Klient:
Vision Express
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
D. OUT OF HOME
D5. POS & Store Installation
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Obchody Światowego Dnia Wzroku/Bezpłatne badanie wzroku i profilaktyka
Data publikacji:
11.10.2019
Autorzy
Agencja:
Walk Creative
Dom produkcyjny:
best regards_prdctn
Dyrektor kreatywny:
Paweł Heinze
Art Director:
Anna Czuż
Copywriter:
Paweł Heinze/Tytus Klepacz
Reżyser:
Tytus Klepacz
DOP:
Piotr Szubryt
Fotografia:
Bartek Suchoń
Producenci wykonawczy:
Bartek Radwan/Piotr Dorak
Produkcja:
Adrianna Rędzia
Postprodukcja:
Piotr Szubryt
Print produkcja:
Joanna Zielińska-Burtea
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.