Kampania wizerunkowa kolekcji HAWROT x Maurycy Gomulicki

Opis projektu

Charakter kolekcji odwołuje się do Kultury Rozkoszy, której celem jest wprowadzanie w znane obszary kultury elementów nieoczywistych, zaskakujących, intrygujących. Maurycy sam mówi o tym tak : “Kolorowe ubranie podkreśla moją miłość do życia, jest synonimem witalności, manifestacją wolności”

Credits
Zgłaszający:
Shootme Visual Artists
Klient:
HAWROT
Kategoria:
CRAFT
Podkategoria:
D. PHOTOGRAPHY
D1. for Advertising
Nagroda:
Brąz
Produkt:
Kampania wizerunkowa
Data publikacji:
15/04/2020
Autorzy
Fotograf:
Kasia Bielska
MUA:
Ola Łęcka
Hair:
Gor Duryan
Model:
Pat Dudek
Model:
Pomadka Teresa
Model:
Zoya
Model:
Wika Majewska
:
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.