Drive What You Love "Build For Real"

Opis projektu

Projekt dla Lego Middle East w ramach kampanii “Drive What You Love”. Efektem jest seria niecodziennych zdjęć motoryzacyjnych z modelami Lego Technic na tle różnych lokalizacji w Dubaju i ZEA. "Zabawa" w powiększanie małych modeli aut do rzeczywistych rozmiarów, w autentycznych lokalizacjach, celem gry z percepcją odbiorców i łapaniem ich uwagi.

Credits
Zgłaszający:
Tomasz Makolski
Klient:
Lego MEA
Kategoria:
CRAFT
Podkategoria:
D. PHOTOGRAPHY
D1. for Advertising
Nagroda:
Nominacja
Produkt:
Lego Technic
Data publikacji:
30/03/2021
Autorzy
Fotograf i autor pomysłu:
Tomek Mąkolski
Klient:
Lego MEA
Asystent fotografa:
Otto Sot
Główny post producent:
Kamil Karpiński / adspringer.pl
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.