Pasta Pizza Guseppe

Opis projektu

Kto prowadzi profil marki w social mediach, ten zna uczucie presji, by tworzyć RTM’y i odwoływać się do trendów. Admin Pizzy Guseppe postanowił pokazać swoją pracę od kuchni i zachwycił szczerością opisując towarzyszące jej frustracje w paście, paradoksalnie stając się RTM’em i tworząc przy innym markom nietypową okazję do tworzenia RTM’ów.

Credits
Zgłaszający:
Bluecloud Interactive
Współzgłaszający:
Business Factory
Klient:
dr Oetker
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
E. ONLINE
E6. Real Time Communication
Nagroda:
Złoto
Produkt:
Pizza Guseppe
Data publikacji:
15/11/2021
Autorzy
head of social media BCI:
Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy
creative director BCI:
Tomasz Danielewicz
copywriter BCI:
Maria Socha
country director Business Factory:
Michał Kidała
product manager dr Oetker:
Aldona Burska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.