Najczęściej wspominany sweterek

Opis projektu

Włocławek udowodnił, że dobrze dobrany influencer zmienia kampanie reklamową w wydarzenie kulturalne, które przyciąga Gen Z, infuencerów i wywołuje ogólnonarodowe FOMO. W ramach współpracy powstał stylowy sweterek wykorzystujący ikoniczne elementy kultowej marki ketchupu. Ich ograniczona ilość wywołała olbrzymie zaangażowanie odbiorców!

Credits
Zgłaszający:
Feeders Agency
Klient:
Maspex/Włocławek
Kategoria:
COMMUNICATION
Podkategoria:
J. PR
J3. Partnership with an Influencer
Nagroda:
Srebro
Produkt:
Ketchup Włocławek
Data publikacji:
14/06/2022
Autorzy
CD:
Łukasz Szczyblewski
Deputy CD:
Adam Sierociński
Strategy Asistant:
Ania Pasic
Account Manager:
Adam Retmaniak
Account Manager:
Magda Galon
Account Manager :
Klaudia Lis
Art Director:
Aga Zalewska
Junior Designer:
Daryna Antonenko
Head of Art:
Bodo Kaniewski
Account Director:
Daria Polarczyk
Strategy Director:
Asia Sagan
Junior Designer:
Zuza Gałczyńska
Social Media Team Leader:
Agata Patoła
Marketing Director:
Jacek Bielarz
Brand Manager:
Zuzanna Mandes-Uszyńska
Junior Brand Manager:
Karolina Pyszyńska
x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.